V Ecomailu najdete přesně takové funkce, které vám pomohou vytvořit z vašeho e‑mailingu úspěšný kanál pro komunikaci se zákazníky. Podívejte se, co všechno Ecomail umí.
S naším šikovným drag-and-drop editorem vás příprava e‑mailové šablony bude bavit.
Vyberte si jednu z našich z přednastavených šablon a jednoduše upravte přesně podle vašich potřeb. Výsledkem bude nejen krásný, ale i responzivní newsletter, který se správně zobrazí na počítači i mobilním zařízení.
Pro ještě snadnější přidávání produktů do šablony navíc můžete použít váš Heureka nebo Zboží.cz feed.
Škoda každého kontaktu, který nepadne do vaší databáze. Nenechte návštěvníky webu jen tak odejít a vyzkoušejte statické, vysouvací, pop‑up nebo mobilní formuláře.
Snadno si je vyrobíte v našem drag & drop editoru přesně podle vašich představ. U hotového formuláře už jen nastavíte, na jaké stránce a kdy se má uživateli zobrazit a jednoduše přidáte na web. Nové kontakty budou automaticky padat do seznamu kontaktů v Ecomailu.
Díky automatizacím zachytíte vaše odběratele ve správnou dobu a s obsahem, který je skutečně zajímá. Mají tak znatelně lepší výsledky, než běžné newslettery.
Automatické kampaně nastavíte pomocí několika kliků a ony za vás samy posílají e‑maily, SMS nebo spouští facebookové kampaně. To vše na základě zadaných podmínek nebo chování zákazníků jako jsou nákupy, navštívené stránky nebo jakékoli jiné události.
Nesnažte se vsadit vše na jednu kartu. Díky A/B testování můžete vyzkoušet více variant jména odesílatele, předmětu nebo obsahu v e‑mailu.
Přímo v nastavení e‑mailové kampaně přidejte dvě verze předmětu nebo třeba e‑mailové šablony. Každá z nich se odešle na vybranou část vašich kontaktů. Úspěšnější varianta se po vyhodnocení odešle na zbylou část vaší databáze.
Neposílejte všechno všem. Komunikujte s vašimi odběrateli na zakladě informací, které o nich máte.
Pomocí segmentace si můžete databázi rozdělit do skupin podle vlastností kontaktů, aktivity v e‑mailových kampaních, nákupů nebo pohybu na webu. Na vytvořené segmenty pak můžete posílat různé typy e‑mailových kampaní. Vytvořte jiný typ obsahu pro muže a ženy. Aktivním kontaktům, které otevírají vaše newslettery nebo pravidelně nakupují, posílejte e‑maily častěji. Naopak pro neaktivní část databáze nastavte speciální komunikaci.
Přizpůsobte obsah e‑mailu každému jednotlivému odběrateli a zvyšte tak úspěšnost vašich kampaní.
Jednoduše přidejte oslovení a v personalizovaných blocích nabídněte zákazníkovi třeba produkt z kategorie, kterou si naposledy prohlížel, doporučte produkty podle posledních nákupů nebo ukažte nejbližší výdejní místo.
Pravidelné sledování výsledků vám umožní neustále zlepšovat vaše kampaně.
V reportech naleznete základní metriky jako open rate, click rate, počet vrácených a odhlášených e‑mailů nebo přehled o tržbách z e‑mailingu. Zároveň můžete sledovat mapu prokliků v e‑mailu, výkonnost kampaně v čase, podíl e‑mailových schránek, podíl otevření na mobilu a desktopu a mnohem víc.
Pracujte s údaji o zákaznících a daty z e‑mailingu na jednom místě.
Jen tak budete schopni vytvářet úspěšné personalizované kampaně, které budou vydělávat. Díky naší API 2.0 a podrobné dokumentaci propojíte Ecomail s vaším e‑shopem nebo jakýmkoli jiným nástrojem.
Bezpečnost, rychlost a 99,97% míra doručitelnosti je u Ecomailu samozřejmostí.
Díky našim zkušenostem a špičkové technologii, prostřednictvím které je posíláno 40 % všech komerčních e‑mailů na světě, se o svou reputaci bát nemusíte.
Facebook, Instagram
Propojení s Facebookem
Komunikujte se svými zákazníky na více kanálech najednou.
Propojte si Ecomail s Facebookem a budete moci sbírat nové e‑mailové adresy přes facebookovu reklamu, tvořit vlastní nebo podobná publika z vaší databáze kontaktů nebo si snadno nastavit facebookovou reklamu přímo v prostředí Ecomailu.
Získávejte další e‑mailové kontakty i na Facebooku a Instagramu a rozšiřujte si tak své publikum pro e‑mailing. Všechny kontakty z facebookové kampaně jsou ihned posílány do seznamu kontaktů u Ecomailu. Nově zaregistrované uživatele tak můžete oslovit automatickou uvítací kampaní.
Propojení facebookového účtu s Ecomailem vám umožní zacílit reklamu i na uživatele z vaší e‑mailové databáze. Kontakty tak nemusíte do Facebooku nahrávat ručně a vlastní publikum máte vždy aktuální a ihned k použití i pro automatické spouštění reklam podle chování zákazníka nebo tvorbu podobných publik.
Zachyťte vaše zákazníky tam, kde s vámi nejraději komunikují. Kromě e‑mailové rozesílky si v Ecomailu rovnou nastavte i reklamní kampaň na Facebooku včetně kreativy. Reklamu můžete spustit třeba na všechny kontakty, které si neotevřeli váš newsletter.